Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/theme.inc).
  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/menu.inc).

Jak aktualnie dobrze używać klimatyzację samochodową, by przez długi czas cieszyć się przyjemnym chłodem?

Czytaj...

Większość kierowców korzysta z samochodowej klimatyzacji jedynie podczas wiosny ewentualnie w lecie. Gdy panują wysokie temperatury. Zdecydowanie jest to wielki błąd, ponieważ klimatyzacja samochodowa osusza powietrze jak również pozwala pozbyć się wilgoci z wnętrza jesienią oraz w sezonie zimowym.

Z takiej klimatyzacji samochodowej trzeba korzystać przez calusieńki rok. Gdyż w przeciwnym razie kompresor klimatyzacji narażony zostanie na awarię (Więcej na: ). Jest on smarowany poprzez olej, który się miesza z czynnikiem chłodzącym. Niewłączana przez kilka miesięcy sprężarka jest w stanie zapiec się jak również zatrzeć. Kompresor klimatyzacji to najdroższy element całego układu klimatyzacji samochodowej. Jego wymiana jest w stanie kosztować nawet parę tysięcy złotych. Kompresor odpowiada za obieg chłodzącego czynnika w całym systemie. A do jego napędu się wykorzystuje klinowy pasek samochodowego silnika. Z tego zatem względu zaleca się uruchamianie samochodowej klimatyzacji bez względu na warunki pogodowe co najmniej raz na tydzień na 10-15 min. Wielokrotnie można się spotkać z diagnozą, że sprzęgło klimatyzacji jest zepsute.
kompresor klimatyzacji
Wypalone gumowe amortyzatory bądź fioletowy kolor samej tarczy może wskazywać na częściową bądź całkowitą niewydolność układu. A to bez wątpienia powoduje wstrzymanie pracy tłoków i jest przyczyną poślizgu tarczy sprzęgłowej. Ten poślizg czyni, że sprzęgło klimatyzacji przegrzewa się. Wzrost temperatury przyczynia się do uszkodzenia gumowych elementów całego układu. Na całe szczęście coraz częściej montowane są termiczne bezpieczniki cewek, które ograniczają koszty powiązane z naprawą układu klimatyzacji samochodowej, zobacz całą ofertę: . Należy jedynie odpowiednio wcześniej wyciągnąć dobre wnioski oraz w porę zareagować. W tego typu sprzęgle klimatyzacji samochodowej wystarczy wymienić cewkę, splamować ciemne powierzchnie sprzęgłowej tarczy jak również pasowego koła. Wymiana łożysk też może poprawić parametry układu samochodowej klimatyzacji.



Wskazane jest więc używać samochodową klimatyzację przez cały rok kalendarzowy.

Spodobał Ci się ten post? Jeżeli tak, to na pewno sprawi Ci radość informacja, że inny tego rodzaju tekst jest na wyciągnięcie ręki. Zwyczajnie zobacz ten link rzecznik patentowy warszawa.

Oczywiście trzeba co jakiś czas robić przegląd układu jak również wymienić podstawowe komponenty.