W dzisiejszym świecie wysokiej konkurencji prawie w każdej dziedzinie niezwykle ciężko jest zdobyć klienta, a jeszcze trudniej go zatrzymać. Współczesne metody marketingowe w znaczny sposób uskuteczniają walkę z konkurentem. W jaki sposób?
Author: Kat Veilux
Source: http://www.flickr.com
Przyglądając się szerzej działaniom marketingowym polskich firm coraz częściej można spostrzec, jak wiele z nich, szczególnie sklepów oraz banków wprowadza do swoich strategii marketingowych program lojalnościowy. Zwykle polega on na zdobywaniu punktów za każdy zrealizowany zakup, który pozwala nam na obniżenie kosztu kolejnych zakupów. I w ten sposób istnieje większe prawdopodobieństwo powrotu do sklepu i utrzymania klienta na dłużej.
Chcielibyśmy Cię namówić do identycznie ciekawych postów, które stworzyliśmy dla Ciebie z pasją. Więc kliknij stronę alimenty wrocław i oglądaj to, na co będziesz miał ochotę.
Coraz częściej program lojalnościowy oparty jest również na poleceniach firmy innym, za których zakupy także możesz otrzymać dodatkowe bonusy w formie rabatów albo bonów na zakup kolejnego produktu albo usługi. Jednym z najbardziej popularnych w Polsce programów lojalnościowych jest program Payback, który skupia liczną część sklepów: stacjonarnych oraz internetowych, ale i nie tylko sklepów, z różnych branż - programy opierające się na lojalności.
Chcielibyśmy Cię namówić do identycznie ciekawych postów, które stworzyliśmy dla Ciebie z pasją. Więc kliknij stronę alimenty wrocław i oglądaj to, na co będziesz miał ochotę.
Coraz częściej program lojalnościowy oparty jest również na poleceniach firmy innym, za których zakupy także możesz otrzymać dodatkowe bonusy w formie rabatów albo bonów na zakup kolejnego produktu albo usługi. Jednym z najbardziej popularnych w Polsce programów lojalnościowych jest program Payback, który skupia liczną część sklepów: stacjonarnych oraz internetowych, ale i nie tylko sklepów, z różnych branż - programy opierające się na lojalności.
W świecie wysokiej konkurencji w reklamie przestaje być ważny sam produkt, a człowiek i jego potrzeby, na które w odpowiedzi firmy mogą zaproponować dla niego właściwy produkt albo usługę. A zadowolony klient, to opłacalny klient, który sam poleci produkt dalej i poszerzy krąg odbiorców, którzy zadowoleni z produktu przekażą informację dalej. I krąg dalej się powiększa - .