Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/menu.inc).

Program lojalnościowy – nowatorska forma reklamy czy już standard?

Czytaj...

W dzisiejszym świecie wysokiej konkurencji prawie w każdej dziedzinie niezwykle ciężko jest zdobyć klienta, a jeszcze trudniej go zatrzymać. Współczesne metody marketingowe w znaczny sposób uskuteczniają walkę z konkurentem. W jaki sposób?
klient, uścisk dłoni
Author: Kat Veilux
Source: http://www.flickr.com
Popularne przysłowie głosi: „Nie ma Cię w Internecie – nie istniejesz”. I jak przekonało się już sporo przedsiębiorców, to szczera prawda. Na Internecie opiera się dzisiaj już prawie cały świat. To tu sięgamy najczęściej po informacje, szukamy porad, przepisów, utrzymujemy kontakty ze znajomymi i coraz częściej kupujemy. A skoro coraz częściej kupujemy, to jasne jest, że na rynku reklamuje się coraz więcej firm, które pragną sprostać naszym potrzebom. I każda pragnie być przez nas zapamiętana. Stąd też w naszych skrzynkach mailowych coraz więcej pojawia się informacji promocyjnych z atrakcyjnymi ofertami, rabatami, itp. , w których prawie wszyscy zwracają się już do nas po imieniu. Wszyscy też stawiają obecnie na klienta i tzw. marketing relacji - marketing relacyjny. Byle jak najlepiej spełnić oczekiwania klienta, który kiedy zostanie w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, poleci nas swojej rodzinie i znajomym. Poza tym w Internecie coraz więcej stosowanych jest także technik z tzw. remarketingu. Zauważysz je z pewnością, kiedy wejdziesz w wyszukiwarkę lub stronę jakiegoś sklepu czy banku poszukując konkretnego produktu, a już tego samego dnia otrzymasz wiadomość e-mail o zniżce na produkt, którego szukałeś, ale z jakiegoś powodu zrezygnowałeś z jego zakupu. To również marketing relacji.
Przyglądając się szerzej działaniom marketingowym polskich firm coraz częściej można spostrzec, jak wiele z nich, szczególnie sklepów oraz banków wprowadza do swoich strategii marketingowych program lojalnościowy. Zwykle polega on na zdobywaniu punktów za każdy zrealizowany zakup, który pozwala nam na obniżenie kosztu kolejnych zakupów. I w ten sposób istnieje większe prawdopodobieństwo powrotu do sklepu i utrzymania klienta na dłużej.

Chcielibyśmy Cię namówić do identycznie ciekawych postów, które stworzyliśmy dla Ciebie z pasją. Więc kliknij stronę alimenty wrocław i oglądaj to, na co będziesz miał ochotę.

Coraz częściej program lojalnościowy oparty jest również na poleceniach firmy innym, za których zakupy także możesz otrzymać dodatkowe bonusy w formie rabatów albo bonów na zakup kolejnego produktu albo usługi. Jednym z najbardziej popularnych w Polsce programów lojalnościowych jest program Payback, który skupia liczną część sklepów: stacjonarnych oraz internetowych, ale i nie tylko sklepów, z różnych branż - programy opierające się na lojalności.


W świecie wysokiej konkurencji w reklamie przestaje być ważny sam produkt, a człowiek i jego potrzeby, na które w odpowiedzi firmy mogą zaproponować dla niego właściwy produkt albo usługę. A zadowolony klient, to opłacalny klient, który sam poleci produkt dalej i poszerzy krąg odbiorców, którzy zadowoleni z produktu przekażą informację dalej. I krąg dalej się powiększa - .