Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/menu.inc).

Nie każdy jest specjalistą od wozów, warto wiedzieć jednak cokolwiek o zawieszeniu

Czytaj...

Kobiety nieczęsto wiedzą o samochodzie więcej niż to, że muszą je raz na jakiś czas zatankować. Dlatego trudno żądać od nich, żeby interesowały się rodzajami zawieszenia.




poznań
Author: Guillaume Speurt
Source: http://www.flickr.com


Jednakże, kiedy musimy coś zreperować, to trzeba być świadomym tego, z czym mamy do czynienia.


belka skrętna


specjalista


Masa wozów posiada różnego rodzaju zawieszenie.

Z przyjemnością zaproponujemy Ci inny takiego typu wpis. Jeżeli chcesz go przeczytać, zobacz treść na witrynie (http://www.interauto.com.pl/samochody-ciezarowe-czesci/chlodnica-powietrza-intercooler/), którą znajdziesz w tym miejscu.

Duży procent małych aut, które są ze średniej półki cenowej, posiada na tyłach belkę skrętną. Jej działanie polega na tym, że podtrzymuje tylne koła na jednej linii. Poza tym, kiedy jedno koło wpada w studzienkę, belka skrętna bierze na siebie w znacznej mierze amortyzację tej nierówności. Rzecz jasna wyłącznie do pewnego momentu krytycznego. Belka tego typu ma swoje zalety i wady. Zaletą jest zapewne to, że zajmuje dość niewiele miejsca i dzięki temu bagażnik w samochodzie może być pojemniejszy. Ponadto, jest raczej najtańszym typem zawieszenia, zatem jej wymiana nie będzie nas wynosić majątek. Oprócz tego, bez kłopotów się ją wyciąga. To bardzo istotne, ponieważ ze względu na dużą ilość dziur w polskich drogach, belkę co pewien czas będziemy musieli wymienić. Tak to niestety w życiu niekiedy bywa. Ten typ zawieszenia zazwyczaj montuje się w tak zwanych miejskich samochodach.




Nie sprawdza się ono przykładowo w autach wyścigowych, gdyż belka gorzej radzi sobie przy szybko zmieniających się kontach odchylenia auta od pionu — czyli choćby przy slalomie.


Prawdą jest, że nikt nie lubi napraw samochodu i zazwyczaj faktura od mechaników powoduje u nas skręt żołądka, ale niekiedy jest to konieczne.