Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/menu.inc).

Czy jeśli stuka coś w samochodzie, trzeba pójść do warsztatu samochodowego?

Czytaj...

Obecnie pojazdy poruszają się po różnych drogach. O co poniektórych pojazdach możemy powiedzieć, że nie ma miejsca, do jakiego nie dojadą. Pozostałe nie poruszają się po drogach nieutwardzonych.


W każdym wypadku jest potrzebne dobre Zawieszenie.


Układ zawieszenia gwarantuje kontakt opony z drogą i jako taki luksus podróżujących. Obecnie układ zawieszenia możemy rozdzielić na dwie grupy. Jest to zawieszenie zależne oraz niezależne. W zależnym zawieszeniu opony konkretnej osi złączone są ze sobą na sztywno. Zawieszenie niezależne cechuje się tym, że każde koło auta przemieszcza się niezależnie. W odróżnieniu od zawieszeń zależnych posiadają one bardziej znaczącą ilość elementów, które prowadzą opony oraz posiadają obszerne wykorzystanie w pojazdach osobowych. Istnieje jeszcze zawieszenie półzależne, które jest połączeniem zawieszenia zależnego oraz niezależnego.


kontrola


jacht
Author: Galeon
Source: Galeon


Jeśli zawieszenie w naszym samochodzie zostało uszkodzone, auto gorzej się prowadzi oraz z okolic kół słychać stukanie. Składa się ono z mnóstwa elementów, które współpracują ze soba.

Czasem trudno jest wyszukać rzeczywiście użyteczne omówienie, zatem jeżeli zafrapował Cię omawiany wpis, to bez obawy kliknij tutaj!

Zadaniem zawieszenia jest złączenie kół z pozostałą częścią pojazdu. Zimą, gdy dziur na ulicach jest więcej podzespoły, jakie odpowiadają za tłumienie nierówności są podatne na awarie. Ponadto ich zużycie potęgują małe temperatury i sól, jaka stosowana jest do posypywania jezdni. Olbrzymia część elementów jest gumowa i teflonowa, która pęka oraz twardnieje w takich warunkach. Jeśli usłyszymy zatrważające postukiwanie, z wizytą w warsztacie samochodowym nie należy czekać. Żeby postawić diagnozę, wystarczyłoby podnieść pojazd na podnośniku. Amortyzatory, jakie posiadają już swoje lata, mogłyby być bardzo dużym zagrożeniem. Stary amortyzator gorzej łączy samochód z drogą.




Znaczy to, że koła sporadycznie stykają się z nawierzchnią, a kierowca traci do pewnego stopnia kontrolę nad autem. Groźna zwłaszcza jest jazda po nierównych szosach lub podczas śniegu lub deszczu.