Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/menu.inc).

Jaki surowiec okaże się idealny do wykończenia kierownicy sportowej i jaką średnicę posiada tego typu kierownica najczęściej?

Czytaj...

Najważniejszym wyposażeniem każdego auta wyczynowego jest szczególny element, który stworzony jest z myślą o zawodach. Okazuje się, że rajdowe Auto mógłby posiadać niemalże każdy kierowca.




bus
Author: Jackie ModernMiami
Source: http://www.flickr.com


Ruch uliczny ze zbyt małą kierownicą może być przeszkodą, gdyż będzie wymagało to wykorzystania proporcjonalnie większej siły do pokonywania zakrętów. Duże pogorszenie komfortu podróży będą odczuwać właściciele samochodów starszych, jakie nie posiadają wspomagania kierownicy. Używając samochodu przeważnie po mieście, prędko okaże się, że wrócimy do standardowych rozmiarów kierownicy. Należy pamiętać o tym, aby nie przesadzić z minimalizacją średnicy kierownicy. Bardzo wielu kierowców mówi, że 35 centymetrów to optymalny rozmiar. Dziś na rynku są jednak dostępne mniejsze kierownice nawet tego typu, które mają średnicę 28 cm. W czasie jazdy szybkiej po nierównościach, śliskiej nawierzchni lub w poślizgu, niezwykle ważne jest zapewnienie styczności obu dłoni z kierownicą. Pozwoli to na lepsze panowanie nad autem oraz będzie się to przekładać na sprawę bezpieczeństwa jazdy. Bardzo istotny jest także materiał, który jest użyty do wykonania kierownicy sportowej.


Najlepszy surowiec to zamsz. Dzięki swej chropowatej powierzchni zwiększa on tarcie pomiędzy naszymi dłońmi, a kierownicą. Zapewnia to pewność wszelkich wykonywanych ruchów. Zamsz jest to jednak materiał niewiele odporny, z tego też powodu w przypadku bardzo intensywnej eksploatacji kosztownych kierownic, kierowcy korzystają z rękawic, które mają zapobiec nadmiernemu zużyciu kierownicy.

Jeśli prezentowana problematyka jest godna Twojej uwagi, wejdź szybko tu - ta oferta (http://autopartner.elk.pl/dynamiczna-wymiana-oleju-w-automatycznej-skrzyni-biegow-elk/) na pewno także Cię bardzo zaciekawi.

Mniej kosztowna alternatywa o większej trwałości to kierownica wykończona skórą naturalną, jaka jest szeroko stosowana także w obiciu kierownic seryjnych samochodów.




montaż kierownicy sportowej odbywa się przy wykorzystaniu 6 śrub. Takich śrub nie da się jednak osadzić na typowym mocowaniu. W takim wypadku z pomocą przychodzi nam naba zatem przejściówka, która pozwala na przykręcenie kierownicy rajdowej do drążka