Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/menu.inc).

Niezbędne badania dla firm

Czytaj...

Badania marketingowe przeprowadza się, aby zmniejszyć ryzyko podjęcia błędnych decyzji. Ułatwiają też pozyskać rekonesans na temat nowego projektu. Badania te przeprowadzane są na duże i małe skale, i dają one informacje menadżerom odnośnie wyników promocji bądź przyjęciu przez społeczeństwo spotu.
Badanie satysfakcji klientów - bywa dosyć istotne, ponieważ pozwala poznać ich opinię na temat firmy i sprzedawanych usług. Możemy dowiedzieć się z niego, co powinniśmy zmienić w swoich standardach obsługi, którą ścieżką reklamowania się podążać, a z jakiej formy odstąpić. Przedsiębiorstwo decydując się na przeprowadzenie testów zdobywa rozeznanie w sferze zainteresowań konsumentów, oraz dostaje informacje na temat tego, co powinna zmienić.

Standardy obsługi klienta



Secretclient.com - badania marketingowe
Source: Secretclient.com
Firmy chcące całkowicie zadowolić swoich klientów tworzą wewnętrzne standardy obsługi klienta. Każda z nich ma opracowaną swoją strategię, która jest wdrażana przez pracowników w w momencie codziennych relacji z klientem. Tajemniczy klient współpracuje z przedsiębiorstwem i sprawdza, czy aby na pewno każde procedury są przez pracowników przestrzegane. Nie wyróżnia się spośród pozostałych klientów, oraz znając obowiązujące standardy obsługi przypatruje się uważnie, zalecają się do wewnętrznych standardów. Po odbyciu takiej wizyty, składa szczegółowy raport ze swoich obserwacji. Mystery shopping - jest bardzo obiektywną i jedną z najlepszych metod badań poziomu obsługi klienta.

Masz duży kłopot z odszukaniem dobrego rozwiązania Twego problemu? Z pewnością szybko może pomóc Ci ta strona.

Forma zamkniętych pytań nie daje możliwości zamieszczenia własnych, osobistych spostrzeżeń. Czy badania są potrzebne

Praca nad polepszeniem stosunków z klientem jest bardzo istotna, gdyż to on sprawia, że nasze przedsiębiorstwo może istnieć. Dzięki niemu może zarabiać, a tym samym istnieć na rynku. Klient musi poczuć się szczególnie a nie jak jeden z wielu, ważne jest nawiązanie kontaktu wzrokowego. Jeśli poczuje, że jest dla nas ważny, i mile u nas widziany, zawsze będzie chętniej powracać.
Reszta na