Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/menu.inc).

Jaką przyczepę kempingową wybrać?

Czytaj...

Gdy podejmiemy już decyzję o kupnie pierwszej w naszym życiu przyczepy kempingowej, wówczas pojawia się wątpliwość którą zakupić jak też na co kierować uwagę aby się później nie okazało, że nabyliśmy "studnie bez dna".


Gdy kupuje się nową przyczepę, wówczas nie będzie ogromnych komplikacji z doborem, lecz ambaras pojawia się na pewno gdy będzie to przyczepa z drugiej ręki.


Podstawową sprawą, na którą trzeba zwracać baczność przed poszukiwaniem "domku na kółkach" to o jakiej wadze przyczepę będzie w stanie uciągnąć pojazd który posiadamy. Nie idzie tu wyłącznie o moc silnika, co także nie jest bez znaczenia, lecz wpierw warto się skoncentrować na regulacjach jak też bezpieczeństwie.

Intrygują Cię opisywane tutaj sprawy? Jeśli tak, to kliknij jeszcze ten link - są tutaj ważne informacje (https://kador.pl/), które także Cię zainteresują!

Wystarczy sprawdzić w rejestracyjnym dowodzie stosowne pozycje. Po sprawdzeniu owych danych, już będziemy mieć pojęcie jakiego ciężaru przyczepy nie można przekroczyć.


przyczepa
Author: Mielno Holding Firmus Group
Source: Mielno Holding Firmus Group




Przed kupnem sprawdź koniecznie: czy przyczepa nie ma jakichś uszkodzeń czy też śladów remontów wykonanych w przydomowym garażu – kiepsko przeprowadzone reperacji mogą mieć tragiczne następstwa. Koniecznie sprawdź też jaki jest stan uszczelnienia wszelkich okien, otworów wentylacyjnych czy też wyjścia anteny – warto gruntownie skontrolować wszystkie łączenia, czy być może w którymś punkcie uszczelniająca masa nie zaczęła się na przykład kruszyć.


Czy nigdzie nie ma objawów korozji – nie należy się łudzić, iż całe poszycie stworzone zostało na przykład z aluminium jak też nie będzie nigdzie rdzewieć, trzeba się pochylić i także spojrzeć pod przyczepę. Powinniśmy sprawdzić również dach, jeśli jest całkiem brudny, może to być przejaw kiepskiego zabezpieczenia w okresie zimy a także uszkodzenia jego szczelności.