Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/menu.inc).

Czy korzystnie kupować używane auto? Przykładowo takie jak Nissan Primiera? Zobacz, co wiadomo na ten temat

Czytaj...

Odważnie stylizowana i bogato wyposażona limuzyna klasy średniej nie odnotowała rynkowego sukcesu. Nie budzi także większego zainteresowania w klasie aut używanych, więc ceny topnieją dosyć szybko. Czy korzystnie zakupić przechodzonego Nissana Primera P12?
samochód corolla
Author: Ian Armstrong
Source: http://www.flickr.com
Pierwsza generacja Primery miała debiut w salonach Nissana w 1990 roku. Sześć lat później koncern przedstawił Primerę P11. W 2002 roku, czyli po fuzji Nissana oraz Renault, przyszedł czas na Primerę P12. Nie jest to jednakowoż japońskie Renault, jak powtarzają negatywnie nastawieni. Prace nad Primerą miały już miejsce przed ustaleniem międzykoncernowych relacji. Samochód miał trudne zadanie. Przyszło mu zawalczyć o klienta z mocnymi konkurentami. Nissan (zweryfikuj mechanik Nissan Kraków na stronie www.grosel.pl...) wierzył jednak, że Primera będzie w stanie zaistnieć w pokaźnym towarzystwie. Na sukces miały pracować bardzo bogate wyposażenie, nowoczesna elektronika oraz unikalna stylizacja.

Linię nadwozia pozostawiono w nietypowej konwencji. Projektanci zdecydowali przygotować niemalże jednobryłowe auto klasy średniej. W tym celu krzywiznę maski płynnie złączono z linią przedniej szyby, dachu oraz klapy bagażnika. Prototyp Primery P12, to był Nissan Fusion, pojawił się w 2000 roku, podczas salonu motoryzacyjnego w Paryżu. Następnie na drogi wyjechał model produkcyjny – niemalże identyczny z prototypem. Japońskiej firmie należą się brawa za odwagę. W czasie debiutu Primera, nakreślona według koncepcji Monosilhouette, prezentowała się futurystycznie. Niektórzy twierdzili wręcz, że projekt jest za bardzo nowatorski.

Żeby zgłębić informacje na przedstawiany temat, to najpierw poznaj inne wiadomości na to zagadnienie - wszystko przeczytaj w witrynie.

Po wielu latach P12 stale prezentuje się świeżo i nowatorsko, więc praca designerów była owocna. Również wnętrze odbiega od tego, co zwykliśmy oglądać w samochodach z początków XXI wieku.



Czerwony samochód
Author: Greg Gjerdingen
Source: http://www.flickr.com
Panel wskaźników osadzono w centralnym punkcie deski rozdzielczej. Pod nim natrafimy na ekran systemu multimedialnego N-FORM a także znacznie pochyloną konsolę środkową. Wiadomości odnoszące się ustawień nawigacji, wentylacji czy systemu audio są prezentowane na ekranie. Określonymi funkcjami można sterować za pomocą przycisków, pokręteł i wielofunkcyjnego dżojstika. Zestaw może przywodzić na myśl wrażenie skomplikowanego, lecz użytkownicy Primery chwalą rozwiązanie. Pozostałe elementy, jak na przykład linka sprzęgła Nissan zostały wprowadzone, jak w najbardziej udanych modelach tej marki. Tak więc mimo że ten samochód nie jest aktualnej świeżości, to na pewno warto zakupić go jako auto używane. To naprawdę okaz solidności.
Tags: