Inspektorzy ITD prócz tradycyjnych działań sprawdzających wykonywanych w czasie kontroli drogowej mogą w ustalonych sytuacjach wykonać inspekcję w siedzibie przedsiębiorstwa.
ITD kontrola w firmie może być dokonana po uprzednim poinformowaniu o tym wydarzeniu przedsiębiorcę, nie dalej aniżeli siedem dni przed jej planowaniem. Ponadto na zawiadomieniu o zamyśle wszczęcia kontroli wskazuje obszar pism, które będą analizowane w trakcie kontroli.
ITD kontrola w firmie może być dokonana po uprzednim poinformowaniu o tym wydarzeniu przedsiębiorcę, nie dalej aniżeli siedem dni przed jej planowaniem. Ponadto na zawiadomieniu o zamyśle wszczęcia kontroli wskazuje obszar pism, które będą analizowane w trakcie kontroli.
Author: Roberto Ciucci
Source: http://www.flickr.com
Oprócz tarcz tachografu i harmonogramów, organ analizuje także certyfikat kompetencji zawodowych, spełnienie wymogów właściwej reputacji, spis aut wykorzystywanych do transportu rzeczy, albo osób, jak wypisy, polisa OC, akta pracownicze kierowców, umowy, legalność badań lekarskich, dokumenty o odbyciu szkoleń na przewóz rzeczy, lub ludzi.
Inspekcja może być wykonywana tylko w obecności przedsiębiorcy, lub osoby na piśmie uprawnionej do reprezentowania go w czynnościach kontrolnych.
Czy wiesz, że więcej przeczytasz tu (http://www.aristar.pl/dywaniki-bagaznikowe-antyposlizgowe-guardliner/)? To oczywiście zbliżona tematyka, zatem niewątpliwie te teksty także są warte zgłębienia.
Standardowe inspekcje spedytorów realizowane przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego w siedzibie jednostki mogą się odbywać z częstością co 5 lat. Itd kontrola w firmie ma możliwość być przeprowadzana na prośbę odrębnego organu administracyjnego, albo kontrolnego, bądź również w wyniku złożenia doniesienia do inspekcji przez różne osoby.
Inspekcja może być wykonywana tylko w obecności przedsiębiorcy, lub osoby na piśmie uprawnionej do reprezentowania go w czynnościach kontrolnych.
Czy wiesz, że więcej przeczytasz tu (http://www.aristar.pl/dywaniki-bagaznikowe-antyposlizgowe-guardliner/)? To oczywiście zbliżona tematyka, zatem niewątpliwie te teksty także są warte zgłębienia.
Standardowe inspekcje spedytorów realizowane przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego w siedzibie jednostki mogą się odbywać z częstością co 5 lat. Itd kontrola w firmie ma możliwość być przeprowadzana na prośbę odrębnego organu administracyjnego, albo kontrolnego, bądź również w wyniku złożenia doniesienia do inspekcji przez różne osoby.
Dobra organizacja pracy w jednostce może ocalić w czasie kontroli przed koniecznością składania poświadczeń w charakterze świadka, bądź podejrzanego.
Jeżeli omawiana sprawa jest dla Ciebie pomocna, zobacz poza tym więcej szczegółów w witrynie tutaj - te wiadomości także nie mogą pozostać niezauważone.
Nie ulega wątpliwości, że szczegółowa analiza czasu pracy kierowców (sprawdź : ) to zawikłane i odpowiedzialne zadanie. Przede wszystkim należy mieć na względzie specyfikę zajęcia kierowcy, który będąc pracownikiem mobilnym, czyni swoje obowiązki z dala od siedziby przedsiębiorstwa.
Dlatego też utrudnione jest skrupulatne ustalenie godziny, w której kierowca codziennie zaczyna i kończy pracę. Regularna analiza czasu pracy musi brać pod uwagę także przepisy dotyczące bezpieczeństwa na drodze, a więc przepisów określających długość minimalnych przerw, postojów i odpoczynków, również maksymalnych czasów prowadzenia auta i pracy.
Jeżeli omawiana sprawa jest dla Ciebie pomocna, zobacz poza tym więcej szczegółów w witrynie tutaj - te wiadomości także nie mogą pozostać niezauważone.
Nie ulega wątpliwości, że szczegółowa analiza czasu pracy kierowców (sprawdź : ) to zawikłane i odpowiedzialne zadanie. Przede wszystkim należy mieć na względzie specyfikę zajęcia kierowcy, który będąc pracownikiem mobilnym, czyni swoje obowiązki z dala od siedziby przedsiębiorstwa.
Dlatego też utrudnione jest skrupulatne ustalenie godziny, w której kierowca codziennie zaczyna i kończy pracę. Regularna analiza czasu pracy musi brać pod uwagę także przepisy dotyczące bezpieczeństwa na drodze, a więc przepisów określających długość minimalnych przerw, postojów i odpoczynków, również maksymalnych czasów prowadzenia auta i pracy.